Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 02.05.2024, 09:50

Ліцей № 4 м. Кременчук 7-Б клас

Меню сайта
Наш опрос
Чи потрібні Домашні завдання на сайті
Всього відповідей: 70
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа

Вивчаємо англійську

Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови у молодших школярів

Як і для будь-якої іншої справи, для вивчення англійської мови, дитині потрібна позитивна мотивація — тобто бажання займатися, потреба у цьому, інтерес. Без неї усі зусилля батьків чи вчителів будуть приречені на невдачу: дитина або не вчитиметься, або вчитиметься лише для того, щоб її не карали (негативна, деструктивна мотивація), і в останньому випадку знання будуть поверхневі й швидко забуватимуться.

    Яким чином позитивно замотивувати дитину?

    Найперше, слід дізнатися, які мотиви у неї вже сформовані, а які — ще ні. Зробити це можна, попросивши відповісти на декілька запитань. Наприклад: «Як ти думаєш, навіщо знати англійську мову?», «Чи ти хотів (-ла) би вивчити англійську мову?», «Навіщо це тобі?», «Навіщо людям знати іноземні мови?» та інші.

    Далі слід розповісти дитині про:

     іноземні мови;

     англійську мову;

     країни, де нею розмовляють;

     героїв казок, оповідань, мультфільмів, що «народилися» в англомовних країнах.

     Виявіть усю свою фантазію, щоб, слухаючи вас, дитина захотіла вивчати англійську мову для того, щоб:

     дізнатися, як в Англії чи далекій Америці називаються її улюблені іграшки, тварини, квіти, овочі, фрукти і т. д.;

     допомогти мамі, татові, бабусі, іншим дорослим (які не знають цієї мови) прочитати щось дуже цікаве чи потрібне їм;

     могти зорієнтуватися під час закордонної подорожі;

     познайомитися через листування зі своїми однолітками з Англії, Америки, Австралії, інших країн, щоб потім їздити одне до одного в гості;

     добре вчитися в школі.

    Після цього можна переходити до самого навчання. Навчальна мотивація молодших школярів, їхній емоційний стан зна­чною мірою залежить від наявності й рівня розвитку в них інтересів до навчального процесу, до навчання в школі. Тому вчителеві необхідно вишукувати і використовувати будь-які можливості для підвищення ін­тересу до свого предмета. Цьому сприяють цікавість, новизна його змісту та форми викладу, різнома­нітність вправ для виконання, до­статнє використання під час занять рольових ігор, віршів, магнітофон­них записів, постійна зміна видів навчальної діяльності.

       Молодші школярі із задоволенням слухають іншомовні звуки та слова, повторюють їх. Їм подобаються ко­роткі смішні оповідання, сценки, діалоги, в яких беруть участь діти, тварини. Вони з цікавістю читають казки іноземною мовою.

Головним є не втратити почат­кову мотивацію, а навпаки, всіляко підсилювати її. Цього можна досягати двома способами.

   Перший спосіб — бачити успіхи і не помічати невдачі. Адже невдача веде до розчарування — розчарування веде до браку мотивації — брак мотивації веде до прямої відмови зробити ще одну спробу. І навпаки, успіх веде до перемоги — перемога веде до мотивації — мотивація веде до бажання перемагати — і до нових успіхів.

   Другий спосіб— «навчати, граючись» або «граючись, навчати». Бо гра — це спосіб життя і діяльності дитини. Гратися — це завжди весело, цікаво. Під час гри дитина позасвідомо, без напруги засвоює, і закріплює надзвичайно багато інформації.    

Поиск
Друзья сайта
  • Комфортное решение компьютерных проблем
  • Кременчучький ліцей №4
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz