Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 02.05.2024, 09:50 |
Ліцей № 4 м. Кременчук 7-Б клас | |
Вітаю Вас Гість |
|
Вивчаємо англійську
Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови у молодших школярів Як і для будь-якої іншої справи, для вивчення англійської мови, дитині потрібна позитивна мотивація — тобто бажання займатися, потреба у цьому, інтерес. Без неї усі зусилля батьків чи вчителів будуть приречені на невдачу: дитина або не вчитиметься, або вчитиметься лише для того, щоб її не карали (негативна, деструктивна мотивація), і в останньому випадку знання будуть поверхневі й швидко забуватимуться. Яким чином позитивно замотивувати дитину? Найперше, слід дізнатися, які мотиви у неї вже сформовані, а які — ще ні. Зробити це можна, попросивши відповісти на декілька запитань. Наприклад: «Як ти думаєш, навіщо знати англійську мову?», «Чи ти хотів (-ла) би вивчити англійську мову?», «Навіщо це тобі?», «Навіщо людям знати іноземні мови?» та інші. Далі слід розповісти дитині про: • іноземні мови; • англійську мову; • країни, де нею розмовляють; • героїв казок, оповідань, мультфільмів, що «народилися» в англомовних країнах. Виявіть усю свою фантазію, щоб, слухаючи вас, дитина захотіла вивчати англійську мову для того, щоб: • дізнатися, як в Англії чи далекій Америці називаються її улюблені іграшки, тварини, квіти, овочі, фрукти і т. д.; • допомогти мамі, татові, бабусі, іншим дорослим (які не знають цієї мови) прочитати щось дуже цікаве чи потрібне їм; • могти зорієнтуватися під час закордонної подорожі; • познайомитися через листування зі своїми однолітками з Англії, Америки, Австралії, інших країн, щоб потім їздити одне до одного в гості; • добре вчитися в школі. Після цього можна переходити до самого навчання. Навчальна мотивація молодших школярів, їхній емоційний стан значною мірою залежить від наявності й рівня розвитку в них інтересів до навчального процесу, до навчання в школі. Тому вчителеві необхідно вишукувати і використовувати будь-які можливості для підвищення інтересу до свого предмета. Цьому сприяють цікавість, новизна його змісту та форми викладу, різноманітність вправ для виконання, достатнє використання під час занять рольових ігор, віршів, магнітофонних записів, постійна зміна видів навчальної діяльності. Молодші школярі із задоволенням слухають іншомовні звуки та слова, повторюють їх. Їм подобаються короткі смішні оповідання, сценки, діалоги, в яких беруть участь діти, тварини. Вони з цікавістю читають казки іноземною мовою. Головним є не втратити початкову мотивацію, а навпаки, всіляко підсилювати її. Цього можна досягати двома способами. Перший спосіб — бачити успіхи і не помічати невдачі. Адже невдача веде до розчарування — розчарування веде до браку мотивації — брак мотивації веде до прямої відмови зробити ще одну спробу. І навпаки, успіх веде до перемоги — перемога веде до мотивації — мотивація веде до бажання перемагати — і до нових успіхів. Другий спосіб— «навчати, граючись» або «граючись, навчати». Бо гра — це спосіб життя і діяльності дитини. Гратися — це завжди весело, цікаво. Під час гри дитина позасвідомо, без напруги засвоює, і закріплює надзвичайно багато інформації. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |