Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 02.05.2024, 07:49 |
Ліцей № 4 м. Кременчук 7-Б клас | |
Вітаю Вас Гість |
|
Вікові особливостіВікові особливості другокласника. В період 7-8 років відбувається активне освоєння учбової діяльності. Дитина, яку спонукають дорослі, починає вчитися оцінювати причини своїх досягнень і невдач, тобто розвивати пізнавальну рефлексію. Присутнє гостре бажання бути успішним в навчанні, що для дитяти означає «бути хорошим і улюбленим». Тому у деяких дітей з'являється тенденція до зниження самооцінки, наприклад малюк може думати про себе так: «Я поганий, тому що я погано пишу (читаю).» Ця тенденція може закріпитися, якщо дитя вважає, що батьків дуже засмучують його невдачі. Слід мати на увазі, що у деяких дітей можливе зниження творчих здібностей, прагнення фантазувати за рахунок появи уміння діяти за зразком. В цей час активно розвивається воля дитини. Він вчиться стримувати свої безпосередні імпульси, враховувати бажання інших людей. Починають розвиватися довільна увага і пам'ять. Але для тривалої концентрації дитяті потрібна зовнішня допомога: цікаві картинки, звукові сигнали, ігрові ситуації. Увага залежить не лише від волі дитини, але і від його темпераменту. Стійкість уваги знижується до кінця дня, тижня, учбової чверті, після захворювань. Вчитель продовжує залишатися значимою фігурою. Але з'являється більш особове відношення до нього - прагнення до спілкування з ним на перервах, прогулянках. З'являється здатність диференціювати особистісні якості однолітків. У деяких другокласників може спостерігатися сильне прагнення до лідерства. Між деякими дітьми з'являється суперництво. Починає розвиватися здібність до співпраці у іграх і навчанні. Діти вчаться домовлятися, поступатися один одному, розподіляти завдання без допомоги дорослих. Але це їм ще важко робити. Дитина починає усвідомлювати свою роль в сім'ї, стосунки між батьками. Глибоко страждає, якщо вони його не задовольняють. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |